Lucrul manual - un hoby pentru trup si suflet...

Acest blog se vrea a veni in ajutor celor care au nevoie de sprijin pentru a-si pune in practica ideile de

creatie hand-made din fire crosetate.

A fost odata un vis...Acum el este realizat !


4 nov. 2010

Surse de inspiratie

Mi-a placut intotdeauna frumosul...si cel ce se vede si cel ce se simte.
Nu am pretentia ca sunt o "profesoara" in domeniu si tocmai de aceea in acest articol va voi prezenta o parte din creatiile unor adevarate artiste.

Bucurati-va sufletul privindu-le si admirandu-le!
Incepem cu botosei:











Ele sunt cele care m-au motivat si care m-au "impins" in incercarea de a realiza si eu diverse articole crosetate, pe care in articolele viitoare vi le voi prezenta.
Si pentru ca am luat-o cam de la zero, voi atasa in paginile inserate in partea dreapta a blogului, tutoriale postate de "maini dibace" pe You Tube, selectate si grupate de mine, pe tipuri de articole realizate.
Vor fi sigur de ajutor! Trebuie sa incercati!

Un comentariu:

  1. Bine te-am gasit in Casa Ta, Speranto! Ce de minunatii pe aici! Succes, bloggeritzo!!! O imbratisare calda de la cei care te iubesc...!

    RăspundețiȘtergere